Am realizat un nou studiu online împreună cu Questia Group, agenție independentă de cercetare de piață, pentru a afla care sunt percepțiile românilor față de poluarea cu plastic, în special atunci când vine vorba de plasticul de unică folosință. Cercetarea a abordat teme precum: motivele care îi fac pe români să folosească sau să evite articolele…
Read more
Studiu: tendințe de consum responsabil în industria de retail și bunuri de larg consum
Am realizat un nou studiu online împreună cu Questia Group, agenție independentă de cercetare de piață, pentru a afla cât de responsabili sunt românii în comportamentul lor de consum și cât de mult influențează alegerea aspecte precum proveniența, certificările de sustenabilitate sau ingredientele și materialele din care este realizat produsul. Derulată în perioada 23-28 februarie 2018,…
Read more
Greenwashing-ul corporativ: elefantul din camera pe care nu-l mai putem ignora
Dacă în alte țări mai avansate pe partea de dezvoltare durabilă se dezbate deja de mulți ani asupra modului în care se poate contracara acest fenomen, în România problema ,,greenwashing-ului" continuă să fie neglijată, atât din cauza lipsei de informare asupra problemei și a cauzelor și efectelor ei, cât și din cauza faptului ca este un…
Read more
Studiu: cum percep românii schimbările climatice și cum acționează pentru mediu acasă și la birou
[caption id="attachment_3304" align="aligncenter" width="705"] Click pentru a mari infografic.[/caption] Am realizat un studiu împreună cu Questia Group, agenție independentă de cercetare de piață, pentru a afla cum percep românii schimbările climatice, cât de mult îi îngrijorează acest fenomen și dacă simt că schimbările climatice îi vor afecta la nivel personal. Totodată, am măsurat și nivelul…
Read more